2014. szeptember 21., vasárnap

Vegyes

Lassanként 1 hónap alatt szépen összegyűltek a még meg nem osztott csomózmányok. Igen, igen... olvastam és filmeztem meg még történt ez-az velem és meg is felejtkeztem a blogról.

Na de jöjjenek a csomózmányok. :)

Először is egy virág fülbevaló aminek még nincs gazdája.

 





A következő egy rendelés. Piros-fekete 17+1 szálas Ferrari feliratos karkötő.



Majd megint egy virág fülbevaló, amely mellé nyaklánc is készült. Neki sincs még gazdája.















És a hozzá illő nyaklánc:







A húgom már régóta ette a fejem egy One direction-ös karkötő ért. Hát meg kapta. 13+1 szálas és piros-fehér.





Majd ugyancsak rendelésre készült egy nemzeti színes indián csomózású karkötő.





Továbbá nagyon megtetszett egy kelta minta így elkészítettem, igaz kicsit a végén megszenvedtem vele de elkészült.





És egy újabb rendelés érkezett a napokban. Egy "könyves" feliratos karkötőre, még pedig Leiner Laura- A Szent Johanna gimi ifjúsági regénysorozatra. SZJG felirat,13+1 szálas és kék-fehér:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése