2014. május 24., szombat

Lila, lila és még több lila

Hosszú idő után megint bele lendültem a csomózásba és egymás után kaptam a rendeléseket, kéréseket. És arra kell rájönnöm, hogy a körülöttem lévők között igen csak kedvelt szín a lila.

Elsőként az egyik osztálytársam azzal a kéréssel fordult hozzám, hogy ha lehetséges készítsek neki egy petróleum lámpás kulcstartót. A minta készítéssel volt egy kis bajom voltaképpen nagyon nem akart összejönni az a minta de végül megszületett és nem sokkal azután a kulcstartó is. Úgy éreztem, hogy jó munkát végeztem, később ezt megerősítette az osztálytársam is akinek nagyon tetszett a végeredmény.


A lila-fehér pároshoz társítottam még világos szürkét és orgona lilát és készült belőle pár mandala virág, melyekből fülbevaló lett.


A fülbevalóm már másnap elnyerte a vallás tanárnőm tetszését és megkért, hogy készítsek neki is. Így készült egy másik pár ugyanazzal a színkombinációval csak picit kibővítve. Íme:

A tanárnőm elvolt ragadtatva a fülbevalótól és még akkor feltette és rögtön érkeztek a bókok. Rá 2 napra megint összefutottam vele az udvaron és nagy örömmel mesélte, hogy azelőtti nap mekkora sikert aratott a fülbevalóval a másik suliban. Jó volt hallani, hogy mennyire tetszik az embereknek a munkám.

Pár nap múlva az óra első részében a nagy beszélgetés és mesélés végén az egyik szak tanárnőm érdeklődni kezdett a fülbevalóról amit azelőtt pár nappal a vallás tanárnő kapott. Pár perc múlva ő is leadta a rendelését egy hasonlóra, amely épp készülőben van.

A lila áradat csak nem szűnik meg mivel egy rendelést egy lila-fehér feliratos karkötőre, melyet ma délre sikerült is elkészítenem. Remélem elnyeri, majd a kislány tetszését.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése